تسهیل ارسال پیام در تازه‌ترین به روزرسانی ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت نسخه به روزرسان آزمایشی تازه‌ای از ویندوز 10 موبایل عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی به تبادل پیام میان گوشی و رایانه‌های شخصی مجهز به ویندوز 10 بپردازند.

به گزارش ایتنا از فارس، این سیستم‌عامل با عنوان کامل Windows 10 Mobile Insider Preview Build 14327 در اختیار آزمایش‌دهندگان خاص محصولات مایکروسافت قرار گرفته است و نشان می‌دهد که این شرکت برای افزایش تعداد کاربران ویندوز 10 برنامه‌های متنوعی در دست اجرا دارد.

پیام‌رسان تازه ویندوز 10 برای تسهیل تبادل پیام Messaging Everywhere نام دارد که دریافت و ارسال پیام توسط کاربران ویندوز 10 موبایل با استفاده از رایانه‌های شخصی و گوشی و … را ممکن می‌کند.

برای استفاده از Messaging Everywhere بهره‌مندی از حساب کاربری مایکروسافت ضروری است و داده‌های تبادل شده از این طریق به سادگی قابل همگام‌سازی است. پیام‌رسان یاد شده دارای گزینه‌ای موسوم به Send texts on all my Windows devices است که ارسال پیام را بر روی ابزار متنوع مجهز به ویندوز 10 را تسهیل می‌کند.

علاوه بر این برخی زبان‌های تازه به دستیار صوتی کورتانا اضافه شده که از جمله آنها می‌توان به زبان اسپانیایی(نسخه مکزیکی)، پرتغالی(نسخه برزیلی) و فرانسوی(نسخه کانادایی) اشاره کرد. در نسخه یاد شده برخی آسیب‌پذیری‌های امنیتی هم برطرف شده است.

آخرین اخبار

افزودن دیدگاه

شش + 11 =